13/02/2012
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Veteranen- en recreantencriterium
Voor dit tornooi moet je niet eens ingeschreven zijn bij de VTTL. Op 18 maart wordt in Diest een tornooi gespeeld waar veteranen en recreanten aan kunnen meedoen. Er zijn verschillende reeksen om te grote niveauverschillen te vermijden. En er zijn geldprijzen of naturaprijzen in elke reeks.
Inschrijven via mijzelf.
Inschrijven via mijzelf.
|
Reacties
door maarten, 13/02/2012
Meer info op http://nautisport.be/view_news-90-4-mars-2012-championnat-de-belgique-serie-a-de-ten.html |



