KTTK Pingouin

contact
08/02/2012
Clubtornooi, deel 2
Eén manche van het clubtornooi voor dit seizoen is al een tijdje achter de rug. Nog twee te gaan dus.
De tweede ronde spelen we op 28 februari. Zoals steeds schrijf je best in bij mij of Swa, spelen we in poules van 5 of 4, beginnen we om 20u, kan je best eerder aankomen om alvast op te warmen en spelen we met handicap. Zo heeft iedereen kans om te winnen, maar moest dat niet lukken, dan heb je toch 3 of 4 matchen gespeeld tegen clubgenoten waar je misschien nog nooit tegen gespeeld hebt of waartegen je een revanche wou spelen.

We verwachten jullie dus in groten getale. Tot dan!
Reacties

Er zijn geen reacties op dit artikel.

Je kan niet meer reageren op dit artikel.