KTTK Pingouin

contact
09/11/2011
Clubtornooi

Met al die jeugdstages en jeugdtornooien zouden de oudjes zich al uitgesloten kunnen voelen. Maar geen nood; met ons eigen clubtornooi mag IEDEREEN van de club meedoen. De eerste manche spelen we op dinsdagavond, 22 november, start om 20u. Als je meedoet, gelieve een seintje te geven aan iemand van het bestuur.

Ons clubtornooi is in de eerste plaats een gelegenheid om eens tegen andere mensen van de club matchen te spelen. Maar de bedoeling is natuurlijk ook de beste speler van het jaar te zoeken. Nu ja, niet de beste - dat zou dit jaar met weinig twijfel Tom zijn - maar dan relatief tov het klassement. Elke match wordt met handicap gespeeld, zodat iedereen kans maakt en de top 3 niet zo gemakkelijk te voorspellen is. 
 
Voor de nieuwelingen die misschien nog niet weten hoe ons clubtornooi werkt, een beetje uitleg:

Zoals vorig jaar spelen we ook dit jaar weer 3 voorrondes.  Voor elke ronde worden de deelnemers door het lot in poules ingedeeld.  Afhankelijk van het aantal deelnemers, zijn dat 4, 5 of 6 spelers.  Dat maakt dat je op één avond 3,4 of 5 matchen speelt. Op het einde van de avond krijg je punten naargelang je setstanden van die 3,4 of 5 matchen (elke set levert punten op). En zo wordt je ranking in de poule bepaald.

Dat doen we dus 3 keer, maar alleen je beste 2 resultaten tellen mee om te zien wie in de finaleronde voor de eerste 8 plaatsen mag strijden. Ben je niet bij de eerste 8 uit de voorrondes gekomen, dan mag je in de finaleronde nog strijden voor de plaatsen 9 tot ... 
Er zijn prijzen voorzien voor de eerste 3, naast uiteraard een jaar lang eer en glorie.
 
Dus, praktisch:
    voorronde 1: 22 november        in Wilsele;  start om 20u (gelieve ruim op tijd aanwezig te zijn)
    voorronde 2: datum te bepalen
    voorronde 3: datum te bepalen
 

    finale: datum te bepalen 

Reacties

Er zijn geen reacties op dit artikel.

Je kan niet meer reageren op dit artikel.