05/10/2011
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Herfscriterium Veteranen
Het jaarlijkse herfstcriterium voor Veteranen en recreanten gaat door op zondag 30 oktober in Torhout. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen wordt ook een 55+ reeks gespeeld.
Je moet niet veteraan zijn om hier aan mee te mogen doen: het tornooi laat ook mensen toe die niet zijn aangesloten.
Meer info bij de jeugdverantwoordelijke (dat ben ik)
Je moet niet veteraan zijn om hier aan mee te mogen doen: het tornooi laat ook mensen toe die niet zijn aangesloten.
Meer info bij de jeugdverantwoordelijke (dat ben ik)
|
Reacties
door maarten, 05/10/2011
Er was misschien wat verwarring over, maar om alle misverstanden te vermijden willen ik even heel duidelijk stellen: ik ben geen veteraan!
|



