18/09/2011
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Barbecue
Nee, geen aankondiging voor een nieuwe barbecue, wel gewoon een terugblik op ons clubfeestje. Hoewel, kruis toch al 2 september 2012 aan in je agenda want als het zo plezant is als deze keer, doen we er zeker volgend jaar weer een.
Het vlees was weer perfect gebakken (de kipfilet op mijn bord was de beste die die ik ooit heb gegeten), de slaatjes waren fris en divers en de cocktail smaakte naar meer. O, en Mr Pingouin heeft zijn acte de présence gedaan. Jullie waren dus volledig terecht talrijk aanwezig en hebben ook met vele handen geholpen. Dank je wel aan iedereen.
We hebben enkele foto's die een beeld geven van voor en achter de schermen. Klik op 'Foto's' in de menu links.
Het vlees was weer perfect gebakken (de kipfilet op mijn bord was de beste die die ik ooit heb gegeten), de slaatjes waren fris en divers en de cocktail smaakte naar meer. O, en Mr Pingouin heeft zijn acte de présence gedaan. Jullie waren dus volledig terecht talrijk aanwezig en hebben ook met vele handen geholpen. Dank je wel aan iedereen.
We hebben enkele foto's die een beeld geven van voor en achter de schermen. Klik op 'Foto's' in de menu links.
|
Reacties
Er zijn geen reacties op dit artikel. |



