KTTK Pingouin

contact
31/07/2011
Go!
Voor de echte ambitieuzeriken is nu de stage in Tacko net halfweg. Voor alle anderen gaan we bij Pingouin van start op 8 augustus.
Dat is voor de geleide trainingen. Even herinneren: de trainer weet graag op voorhand of jij komt. Laat dus een berichtje achter bij Tom of Tineke of mij.

Opgelet, de tweede geleide training is op 22 augustus. De vijftiende is het immers OLV Hemelvaart.

Op 9 augustus zien we elkaar dus terug voor de vrije trainingen, of voor een, euh, drankje in de bar.
Reacties

Er zijn geen reacties op dit artikel.

Je kan niet meer reageren op dit artikel.