29/03/2010
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Paasvakantie
Voor we de laatste twee wedstrijden van het seizoen spelen, mogen we eerst 2 weken welverdiend rusten. Ondertussen gaan de trainingen gewoon verder, met uitzondering van paasmaandag. Profiteer ervan want er zijn niet veel maandagtrainingen meer. Maandag 19 april is de laatste.
Jullie krijgen binnenkort ook meer info over ons dubbeltornooi en - voor de eerste keer - een heuse stage in ons eigen lokaal. Hou de site in de gaten.
|
Reacties
Er zijn geen reacties op dit artikel. |



