27/03/2008
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Paasvakantie
Komende maandag wordt er geen training gegeven. Maar na de vakantie gaan we wel weer verder. Voor de late sessie (vanaf 20u) doen we dat nog twee keer. Uit voorgaande jaren leren we dat het enthousiasme om te trainen daalt als de competitie gedaan is. Voor de vroege sessie (vanaf 19u) blijven we doorgaan wegens onvermoeibare spirit van onze kleintjes (en bijna groten)
Nog even meegeven dat we vorige dinsdag onze verjaardag gevierd hebben. Wie er niet bij was, heeft zeker iets gemist. Bewijs daarvan de foto's, zonet op de site gezet.
|
Reacties
Er zijn geen reacties op dit artikel. |



