KTTK Pingouin

contact
16/12/2007
Winterstop
Jullie hebben ongetwijfeld interessante dingen te doen op kerst- en oudejaarsavond en daarom zijn nu maandag en dinsdag de laatste trainingen van dit jaar. 7 en 8 januari zijn we er terug. Wie met een tornooi wil meedoen, kan zich inschrijven voor het provinciaal kampioenschap op 6 januari(zie eerder artikel). Voor de mensen die denken zich te vervelen, is er extra veel lees- en kijkvoer op de site. En daarbij geven we hier de stand mee van al onze ploegen. In het kort.

Net op de valreep scoort Pingouin F 2 punten tegen hekkesluiter Tienen E en staat met 6 punten op plaats 9.

Ook de E ploeg kon nog 2 punten nemen om op een achtste plaats mooi in het midden te staan in deze reeks van 14 ploegen!

Pingouin D had weinig moeite met een onvolledig Essenbeek F en blijft daarmee op een comfortabele 9 punten en achtste positie in 4de provinciale.

Onze Heren C zijn, na enkele keren spelerstekort, nu losgeslagen wild, op de tweede plaats. Ze zijn hiermee voorlopig onze enige kanshebbers op promotie.

Pingouin B heeft een paar minder succesvolle weken achter de rug maar blijft toch nog rond het midden hangen. Goed genoeg om nog geen schrik te hebben.

Onze A ploeg was als derde laatste zo goed als kansloos tegen de eerste in de stand. Zij moeten zich tevreden stellen met 5 punten. Hopelijk meer resultaat in de terugronde.

Onze Dames A konden de laatste match rekenen op een schare supporters maar moesten toch de duimen leggen tegen de derde in de stand. Zij staan op een mooie vijfde plaats in 2de nationale.

En dan zijn er nog onze veteranen, die naar vier wedstrijden puntenloos maar gedeeld laatste blijven.

Iedereen succes gewenst voor de terugronde. Maar eerst veel plezier in de 4 weken competitierust.

Reacties

Er zijn geen reacties op dit artikel.

Je kan niet meer reageren op dit artikel.