29/08/2007
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Barbecue
Nu zondag - jawel, nu al - zetten we het jaar in met een barbecue. Vanaf 11u mag je komen voor een aperitief. Om 13u beginnen we met de barbecue zelf. Bij de bijhorende tombola heeft u ALTIJD prijs! Dit alles gaat door in
zaal De Leeuwkes (scoutslokaal)
Kerkdreef te Linden.
Zelfs als het weer niet mooi is, heeft u ongelijk er niet bij te zijn. Tot zondag!
|
Reacties
Er zijn geen reacties op dit artikel. |



