16/08/2007
Je kan niet meer reageren op dit artikel.
Maandagtrainingen
De trainingen gaan vanaf nu beginnen om 19u30. Wil je toch beginnen om 19u (bijv. omdat je kinderen niet zo laat kunnen blijven) dan doet onze trainer graag de deuren een half uur eerder open en focust zich dan helemaal op jou. Het enige dat je dan moet doen is een seintje geven aan onze voorzitter (016/490320).
Indien er zo voldoende kandidaten blijken te zijn, zullen we het vroege startuur misschien veralgemenen naar alle beginners.
|
Reacties
Er zijn geen reacties op dit artikel. |



